تنهایی های یک تنها

. .می نویسم برای بـــــــــــــاد. .

تنهایی های یک تنها

. .می نویسم برای بـــــــــــــاد. .

اولین روز بارونی رو یادته؟؟؟ 

یادته کجا بودیم و داشتیم کجا میرفتیم؟  

چی میشد اگه میذاشتی به آرزوم برسم؟!

. .بدجوری داغونم کردی، اینو تا ابد یادت باشه. . 

کاری که هرثانیه انجامش میدم. .

 

دستم
به تو که نمی رسد
فقط حریف واژه ها می شوم !
گاهی
هوس می کنم
. .تمام کاغذهای سفید روی میز را از نام تو پرکنم . .تنگاتنگ هم،
بی هیچ فاصله ای!!
از بس که خالی ام از تو . .
از بس که تو را کم دارم . .

پشیمانی. .

من تو پست قبلی نه قبلیش یه چیزی نوشتم که به معنای دقیق کلمه باید بگم

"غلط کردم" 

مگه میشه اون نباشه من نمیرم؟؟؟ 

مگه میشه نباشه و به زندگی ادامه بدم؟! 

اون تمام زندگی منه چرا اینطوری کرد؟؟؟ 

مگه میشه اون نباشه من بدون دستاش. .؟؟ 

شیشه ای میشکند. .  

یک نفر میپرسد چرا شیشه شکست؟ 

 یک نفر میگوید شاید این رفع بلاست 

 دیگری میگوید شیشه را باد شکست 

 دیگری میگوید به خاطر جنس نازک شیشه است 

 دل من سخت شکست . . 

چرا کسی چیزی نمیگوید؟  

 چرا کسی صدای شکستنم را نمیشنود ؟