تنهایی های یک تنها

. .می نویسم برای بـــــــــــــاد. .

تنهایی های یک تنها

. .می نویسم برای بـــــــــــــاد. .

حوصله ات که سر میرود،با دلم بازی نکن!

من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کرده ام. . 

 

 

 

و این است آرزوی من: 

 

یه اتاقی باشه گرمه گرم. . روشنه روشن. .

تو باشی منم باشم. .

کف اتاق سنگ باشه سنگ سفید. .

تو منو بغلم کنی که نترسم. .که سردم نشه..که نلرزم. .

اینجوری که تو تکیه دادی به دیوار..پاهاتم دراز کردی. .

منم اومدم نشستم جلوت و بهت تکیه دادم. .

با پاهات محکم منو گرفتی . . دو تا دستتم دورم حلقه کردی. .

بهت می گم چشماتو می بندی؟

میگی اره بعد چشماتو می بندی . .

بهت می گم برام قصه می گی ؟ تو گوشم؟

می گی اره بعد شروع می کنی اروم اروم تو گوشم قصه گفتن. .

یه عالمه قصه طولانی و بلند که هیچ وقت تموم نمی شن. .

می دونی؟

می خوام رگ بزنم..رگ خودمو. .مچ دست چپمو. .یه حرکت سریع. .

یه ضربه عمیق. .بلدی که؟

ولی تو که نمی دونی می خوام رگمو بزنم ..تو چشماتو بستی . . نمیدونی

من تیغ رو از جیبم در میارم. . نمی بینی که سریع می برم. . نمی بینی

خون فواره می زنه. . رو سنگای سفید. . نمی بینی که دستم می سوزه 

و لبم رو گاز می گیرم که نگم اااخ که چشماتو باز نکنی و منو نبینی. .

تو داری قصه می گی. .

من شلوارک پامه. . دستمو می ذارم رو زانوم. . خون میاد از دستم میریزه

رو زانوم و از زانوم میریزه رو سنگا..قشنگه مسیر حرکتش. .

حیف که چشمات بسته است و نمی تونی ببینی. .

تو بغلم کردی. . می بینی که سرد شدم. . محکم تر بغلم میکنی که گرم بشم. .

می بینی نا منظم نفس می کشم. . تو دلت میگی آخی دوباره نفسش گرفت.

می بینی هر چی محکم تر بغلم می کنی سرد تر میشم. .

می بینی دیگه نفس نمی کشم. .

چشماتو باز میکنی می بینی من مردم. .

می دونی ؟ من می ترسیدم خودمو بکشم از سرد شدن . . از تنهایی مردن. .

از خون دیدن..وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم. .

مردن خوب بود ارومه اروم. .

گریه نکن دیگه..من که دیگه نیستم چشماتو بوس کنم بگم

خوشگل شدیاااا. .

بعدش تو همون جوری وسط گریه هات بخندی. .

گریه نکن دیگه خب؟ دلم می شکنه. .

دل روح نازکه. . نشکونش خب؟؟
نظرات 2 + ارسال نظر

همه عاشق
همه دل خون
این چه زندگی ای هست؟؟؟!!!!!!!!!

این روزا زندگی همه همینطوره. .
زندگی که نه، اجبار. .
پس نگو این چه زندگی ایه بگو این چه اجباریه؟؟؟؟

ایمان 7 مرداد 1390 ساعت 18:57 http://powercontrol.mihanblog.com/

سلام سحر وبلاگ صمیمانه ای داری

مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد