تنهایی های یک تنها

. .می نویسم برای بـــــــــــــاد. .

تنهایی های یک تنها

. .می نویسم برای بـــــــــــــاد. .

امروز به یه نتیجه ی خیلی مهم رسیدم. .!! 

زندگی کوتاه تر از این حرفاست که بخوایم همش از تنهایی حرف بزنیم و همش غر بزنیم و همش ناراحتی و غصه و. . 

خلاصه اینکه از این به بعد می خوام زندگی کنم. . 

عشق من، بدون که تا ابد عاشقتم  

و برای اینکه یه روز به هم برسیم و تا ابد با هم باشیم همیشه دعا میکنم. .

به چشمان تو مینویسم حکایت بی انتهای عشق را

تا بدانی عشق و محبت را در چشمان تو آموختم وبا تو آغاز کردم . .

وبه پاکی چشمانت قسم که تا ابد عاشقانه دوستت دارم. . 

تولدت مبارک عشقم  

میدونی چیه؟! امسال بهترین کادو رو بهت میدم. . یه زنگ بزن، یه خبر خوب میشنوی. .اگه کسی تا صبح نیاد تو اتاقم خبر مرگمو میشنوی. . 

(نیستی، بدجوری رفتی، اما تا ابد عاشقتم. .)

. . 

دل من سخت شکست 

. .  

کنارم بودی اما صدای شکستنم را نشنیدی 

 

گاهی چقدر دلم خنده می خواهد. .  

                            گاهی چقدر کم می آورم دستانت را 
 

                 و نگاهت را که به من می گوید . .

 

                                                      دلتنگ من است
 

                      گاهی چقدر کم می آورم صدای پایت را
 

                          بر سنگفرش دلی که از آن توست

 

                  گاهی چقدر دلم خنده می خواهد
 

                       نه هر خنده ای
 

                   خنده ای در جواب خنده های شکفته بر لبت
 

                                گاهی چقدر دلم برای تو تنگ است
 

                   گاهی که تنهایم و دلم تورا می خواهد. .
 

من از این زندگی متنفرم. . 

هیچکس اون چیزی که باید باشه نیست. . همه ی دنیا پرشده از خیانت و بدیختی. .  

خدایا ببین! از این زندگی متنفرم 

حالا که دیگر دستم به آغوشت نمی رسد

و بوسیدنت موکول شده

به تمامی روزهای نیامده. .


حالا که هر چه دریا و اقیانوس را

از نقشه جهان پاک کردی

مبادا غرق شوم در رویایت


باید اسمم را

در کتاب گینس ثبت کنم

تا همه بدانند

ـ زنی

با سنگین ترین بار دلتنگی

روی شانه هایش ـ

تو را دوست می داشت


می بینی

عشق همیشه

جاودانگی میاورد

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی. . خیانت

میتواند دروغ دوست داشتن باشد! 

 خیانت تنها این نیست که دستت را

در خفا در دست دیگری بگذاری. . خیانت میتواند جاری کردن اشک

بر دیدگان من باشد 

داستان زندگی من و او. .(رمزش اسم خودته همونجوری که خودت میدونی)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیامد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را

تو که هر روز برایم نامه می نویسی . . مگه نه ؟!!
 

نصیحت. .

                         یادمون باشه که هیچ کس رو امیدوار نکنیم

                                      بعد یک دفعه رهاش کنیم

                                            چون خورد میشه

                                                 می شکنه

                                           و آهسته می میره

               یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عملی کنیم

  یادمون باشه هیچ وقت کسی رو  بیشتر از چند روز چشم انتظار گذاشتیم

                                                  نذاریم!

                       چون ممکنه زیاد نتونه طاقت بیاره و. .بمیره! !

                                              ناراحت نباش و برو . .

                                               ضربه ات کاری بود. .

                                          دل من سخت شکست. .

                            و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی. .   

                              به من و عشق پاک که پر از یاد تو بود . .

                                و به این قلب یتیم که خیالم میگفت:

                                              تا ابد مال تو بود. .

                                               تو برو تا راحت تر  

                                           تکه های دل خود را آرام

                                            سر هم بند بزنم . .

من تبعید شده ام،
 
به   جایی  دور

                              اینجا نامش فراموشی است،

و شنیده ام می گویندجرمم عاشقی است!

                                   دلشوره مرا نداشته باش!

اینجا هم اتاقیم حسرت توست،

                                    رنج  می خورم،

اشک می نوشم،

                 نگران نباش

من خوب می دانم با حسرتت چگونه تا  کنم !

فقط برایم بنویس

                                      هنوز هم لبخند می زنی؟